متن آهنگ روزای رویایی از سیروان خسروی- آلبوم جاده ی رویاها
مــ ـــتـــ ـــنـــ ـــ آهــ ـــنـــ ـــگـــ ــــ
متنـــ آهنگـــ ....

بازم یه روز دیگه هوا چقدر دلگیره
توی تکرار روزام داره عمرم
 هدر میره
تو هم مثل منه حالت دارم انگار می بینم
روزات بی معنی اند اما نه مثل من
که غمگینم
.
غروب خوشبختی رو بخاطرم میارم
کاش اون روزا برگردن دوباره باشی کنارم
فرصت عشقمونو چه ساده دادی ازدست
اون روزای رویایی همیشه خاطرم هست
.
.
.
روزامون گیج عشقو ترس و آرزو بود
ولی پریدیم از اون خواب خوب و شیرین
چه زود
دیگه هیچکسی و هیچ چیزی برام جاتو نمی گیره
همینه اون دلیلی که دلم با عقل درگیره
.
غروب خوشبختی رو بخاطرم میارم
کاش اون روزا برگردن دوباره باشی کنارم
فرصت عشقمونو چه ساده دادی ازدست
اون روزای رویایی همیشه خاطرم هست
.
.
.
میدونم یه روز
من و تو باهمیم
بازم
واسه تو دنیارو جوری
که
تـــــو
که تـــــو
که
تــــو
می خوای می سازم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 1 فروردين 0برچسب:, توسط pardis |

Weblog Themes By Blog Skin

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
» پست الکترونیک
» RSS
مطالب اخير
آرشيو مطالب
نويسندگان
پيوند ها

face=Tahoma> src=http://loxblog.com/temp
late/setarelink.gif
width=12 height=12>
تبادل لینک
هوشمند
border=0
src=http://loxblog.com/temp
late/setarelink.gif
width=12 height=12>
برای تبادل
لینک  ابتدا ما
را با عنوان
مــ
ـــتـــ
ـــنـــ ـــ
آهــ ـــنـــ
ـــگـــ ــــ
و آدرس

matne-ahang.LXB.ir

لینک
نمایید سپس
مشخصات لینک
خود را در زیر
نوشته . در صورت
وجود لینک ما در
سایت شما
لینکتان به
طور خودکار در
سایت ما قرار
میگیرد.





پيوند هاي روزانه

اسلایدر